Dan före Dan....

Jaha... så är den här nu då... och har jag gjort nåt av allt som skulle göras?? Tja.. knäck finns ju förstås.... men det blev väl oxå allt. Inte ett enda julkort har jag skickat... men å andra sidan har jag inte fått ett enda ett heller så det gick då på ett ut. Lite skönt för då slipper man få dåligt samvete... eh.. vänta nu jag har ju fått ett kort, men väninnor som drar till Malaysia över jul vill man ju helst förtränga *skrattar*. Det är väl därför man inte fått några i år... -04 firades ju julen i Australien och då blev man säkert förträngd av en hel massa åtminstone om man ska tro en del mail. Men varmt och gott var det!!!

Tomtarna står fortfarande halvmålade och utan skägg så dom får väl åka i en låda till nästa år....
Granen står i pannrummet och ska bäras in och kläs till kvällen. Men huset är städat och mamma har petat ut tomtar i alla hörnen. Själv bidrog jag med julstämningen genom att hänga upp min nyinköpta tavla... med en stor Gepard på... man kanske kan måla dit en tomteluva på den.

Glögg har jag dock bunkrat upp med och chokladkartonger och nötter och dadlar och fikon och frukt och ost och kex..... TUR Hemköp finns så även jag kan bidra med nåt i julstressen... jag som inte är så slängd i köket menar jag.

Och äntligen en VIT JUL!!! Hurra!!
Nu ska här avsmakas skinka!

En riktigt GOD JUL på er alla!!!
Tomtetitti

Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin :o)

God Jul gums!!!!

Postat av: Anna Z

God Jul i efterskott här...fast jag har ju sms:at dig. Synd att vi inte hann ses när jag var hemma över jul. Men jag får ta mig hem en helg till bara dig och då ska det partas utav bara f_n. Och jag vet med all säkerhet att när det är vinter kan man fortsätta dricka glögg trots att julen är slut. Kramizar Anna

2005-12-27 @ 22:25:26
URL: http://pallenuh.blogg.se
Postat av: Kusin-Vitamin :o)

Hm, dan-före-dan-före-vilken-dag??? Jul har det ju varit för länge sen! Dax för en uppdatering nu stumpan!

Kram & Gott Nytt År!!!

2005-12-30 @ 14:20:27
URL: http://milla.minsite.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback