Mycket sprit för pengarna

Har ni tänkt på hur mkt sprit man får för pengarna i Sverige?? Jag går gladeligen ut från systembolaget och tänker... wow.. BARA 718kr..... och va massor med flaskor jag fick. Men aldrig att jag skulle handla jeans för samma summa.... det är ju SKITMKT pengar ju!!! MEN tänk så mkt SPRIT jag fick för samma summa.... dvs påsar med huvudvärk, illamående och förstörda söndagar. MAN ÄR JU HOPPLÖS har jag sagt!!! Men så där är det ju... hur ofta står man inte och dreglar över solresor till Mallorca och önskar man hade pengarna?? Cigg och Alkohol är däremot vettiga inköp.... va??!! Tänker inte ens börja försöka räkna ut hur snabbt jag skulle kunna ta mig till värmen om jag bara slutade ränna på krogen och sakta förgifta kroppen med nikotin. Nån berättade att om man fyller en 1,5l petflaska med tior.... så blir det 10 000kr.... synd att Cola är så dyrt bara annars skulle man kanske kunna köpa en flaska och börja samla....

Hej på er, måste springa till bolaget....




Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin :o)

Hej Gums!
Du vet du vad?! Jag har en gammal tom en-och-en-halv-litrare du kan få!!! Bara att börja spara! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback