Att hålla kontakten....

Fick Bloggtips av min kära kusin när jag beklagade mig över att jag förlorat kontakten med många av mina vänner och bekanta som tidigare entusiastiskt skrivit roliga inlägg i min resedagbok under mina 10,5 månader utomlands. - Börja Blogga ropade hon glatt, ALLA gör det!
Jag bara undrar hur i hela friden vi höll kontakt innan internet *grubblar*.....

Så nu sitter man här då och ska försöka vara intressant och lustig... det går åt skogen kan jag säga med en gång! Det var så mkt enklare när man reste jorden runt och det hände en massa hela tiden. Fast tänker man efter så  händer det nog faktiskt en hel del i den grå vardagen oxå. Man bara TROR att det måste till extrema äventyr eller giftiga djur för att det ska vara värt att omnämnas.

Arbetslös är man oxå... nån som vet ett välbetalt jobb där man inte behöver ha högskoleutbildning eller körkort??

Oinspirerad för att skriva något ska jag istället bege mig mot köket där kära Far kokar kaffe...

Återkommer när det är ljusnar!
Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback