Australien flaschbacks!

Idag vinkade jag på återseende till en uuuuuuunderbar vän jag fick under min resa down under. Hon dök upp här i onsdags och vi tjattrade omkring först här hemma och senare på lokal nere på stan. Undrar hur många öronskavsår vi gav upphov till *skrattar* JAG är duktig på att tjöta... och den här tjejen är inte ett dugg sämre. Men vi hade kul... tror vi *asgarvar*
Gårdagen gick åt till att äta bakfyllemat och glo på film (satt och dreglade över "10 things I hate about you")
Vi åkte en liten sväng över till min reskamrat och gick igenom resealbumen och lääääääängtade HEEEM!!! *nynnar: I still call australia  home....* *suckar lyckligt* Ja ni... vilken resa... vilka minnen.. vilka vänner!!!!

Idag har jag varit på kräftskiva, blev tvungen att välja mellan den eller årets surströmmingspremiär.. GISSA om det var svårt. Men det var gott med tordyvlar oxå.. och vilken jättesuperdupertrevlig fest det var!! Tyvärr fick jag avlägsna mig ganska tidigt... men det visade sig vara rätt val det oxå eftersom dom ringde från roligaste jobbet i världen när jag var på väg hem, så nu får jag jobba imorron. Det hade jag ju inte kunnat om jag stannat på festen.... Det finns en mening med allt.....


Sinclair Lewis sa: "Man klagar på arbetet tills man inte längre har nåt"

jag har slutat klaga....


Kommentarer
Postat av: Anna Z

Ja det är inte alltid man får jobba på en lördag...02:45 var det dags för välling...06:45 var det välling dags igen och moster Anna jätte trött. Vill ju sova på lördagar jag.

Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback