Psst... det är Panik...

Ja, alltså det är jag, Panik som stulit datorn igen. Matte har ju fått storspel!!

Nu får det vara nog!! Tre... TRE!! gånger den här veckan har hon jagat mig med skåpmonstret med jättesnabeln!! Alltså det är ju helt emot alla regler! *pffffssst* oj... ursäkta.. men jag blir så upprörd så jag måste väsa lite. Hon har sprutat otäcka vätskor i badrummet DET KOM I MIN LÅDA!!!! Och bara gett mig burkmat med fisksmak.... jag gillar inte det, det ska va KYLLING.... människor *suck*, otroligt svårdresserade saker. Sen har hon förstört min lekdjungel.... hon hade ju satt alla växter så perfekt på köksbordet så jag kunde smyga omkring bland dom och ta en mumsbit utan att hon såg det. Nä nu har hon petat ner dom i krukor och satt små fjantiga tomtar bland salladen. Detta måste få ett slut!! *piskar med svansen*
Och sängen har hon slitit fram för att snabelmonstret skulle dit och käka, och då hittade hon ju den där larviga teddytigern hon ligger och kramar på nätterna. Tusan oxå, jag som petat in den så långt jag nådde. Och hennes muttrande sen då.... nåt om katthår... ja? vad trodde hon? kom det som en överraskning att katter fäller: KATTHÅR!!! Men okej, ska det va på det viset, så visst.. skaffa en SKÖLDPADDA DÅ!!! *fräs*
Det är väl för tusan inte mitt fel att hon är så korkad så hon går och bjuder hit en kattallergiker heller!! 

Näni, nu ska jag gå och sätta klorna i hennes nyinköpta bäddmadrasser... och imorron ska jag släpa ut allt katthår jag lyckats gömma längst in under diskbänken dit snabelmonstret inte når sen får vi minsann se om jag inte återtar min rättmätiga plats i sängen igen.

Muuahahahahaa!!!!!!

*purr....*
 

Kommentarer
Postat av: Anna Z

Tat lungt Panik...så länge du får stanna i lägenheten så ska du va glad. Var för guds skull glad för din mattes skull att hon får lite besök. Å du va snäll mot tigern.

Kramizar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback