Skräckfilmer

Ibland önskar man mer än vanligt att man hade nån att hålla i handen. Som när tv ger sig i kast med att visa två stycken riktiga rysare. Så läskiga att jag sitter och skriker i sängen med fötterna långt uppdragna under täcket, trots att jag inte har nåt utrymme under sängen. Och när jag darrat klart törs jag knappt gå på toaletten. Man vet ju aldrig vad som kan lura i badkaret.
Nä vi pratar inte Stephen King eller urkassa japanska B-skräckisar som The ring och Grudge....
Naturligtvis pratar jag om Hajen och Hajen 2 *RYYYYYYS*
Hajen som Spielberg för övrigt döpte till Bruce.... efter sin advokat *skratt*. Sånt VV (värdelöst vetande) och mycket mer som man får välja om man vill tro på eller inte får man berättat för sig om man åker till Universial Studios, kan varmt rekomendera det. Hur kul som helst. Och vill det sig väl kan man finna sig själv sittandes i inspelningsstudion som studiopuplik till "8 simple rules". Jag återkommer när episoden visats i Sverige. *ler småmalligt*

Efter filmerna inser iaf min lilla busmisse att hon är ganska lik en blodtörstig Vithaj med sin gråa päls och vita teckningar..... så som en raket (förlåt stor farlig haj) far hon omkring i badkaret och ut i köket och tillbaka igen. Och varje gång man passerar mattes oskyldiga fötter så passar man på att bita lite i dom. Nä det blev inte mycket sovande den natten.
Kan nån berätta vad det är i Valerina som gör att min Panik blir skogstokig när hon luktat på dom??? Mig får dom att somna... men katten blir som förbytt.

*Gäsp... *ska nog sova en stund till iaf


..... dum... dum dum... dum dum dum dum.... ......

Kommentarer
Postat av: Anna Z

Hihi jag såg båda filmerna och tänkte på dig *asg*. Trodde verkligen inte du skulle våga slå på TVn då. Kul att du fått nyåradate då. Jag är kvar i Rättvik än men drar imorgon så jag hinner till festen. Vi ses imorgon kväll då med vin och allt.

Gott Nytt så länge då.
Kramizar Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback