Älskade Panik

Min katt rör mig inte när jag sover... inte ens om maten tar slut under natten. Snällt sitter alt. ligger hon och väntar på att matte ska vakna och komma med frukost.

Idag skulle jag börja jobba tidigt och berättar därför för Panik igår kväll när jag ställer väckarklockan att det är av största vikt att matte verkligen kliver upp när klockan ringer nästkommande morron. Katten tittar tyst på mig med sina stora gula ögon, kryper ihop med huvudet på mattes axel och somnar med en belåten suck. Inga bekymmer i världen där inte *ler*

Döm av min förvåning när jag som vanligt snoozar klockan i morse och håller på att somna om plötsligt känner en mjuk tass på kinden, Panik har minsann fattat vad matte sa och snart känner jag mjuka små smällar på näsan.... -Matte, matte... du måste gå upp nu!!

En tillfällighet?? Ja kanske... men oxå en riktigt söt historia! För faktum kvarstår att hon aldig har försökt störa mig när jag sovit tidigare....

Nu ska vi gå och sova..... få se vem som väcker vem imorron.

ZZzzz...

Kommentarer
Postat av: Milla

Du har nog en smart misse!!!
*kram*

Postat av: tinatoon

SÖT!

2006-02-26 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback