fler blomvaser tack!!

eller huuuuur *asg*

Som kära väninnan sa som ursäkt till vår sena ankomst till skolan idag: -Sorry, men det tog lite tid att sätta alla blommorna i vatten.....
Har jag sagt att jag och kära Väninnan kan ha väldigt livlig fantasi ibland... gäller även när vi pratar drömprinsar.

Nåja... här sitter man ju nu iaf på alla hjärtans dag och undrar om det var samma sadist som placerade ett S i läspa och tyckte att dyslexi är ett lätt ord som även uppfann en dag när vi singlar verkligen ska påminnas om vår patetiska verklighet??
Jodå visst är det väl bra med en dag när alla ska visa varandra kärlek... men måste det bli så himla kommersiellt jämt??

Jag har fått exakt EN hälsning idag av kära Kusin Vitamin, som för övrigt just blivit stolt matte till fyra ursöta valpar!! Grattis grattis!
Och EN tulpanbukett, egenhändigt inköpt på blomsterriket.... älska dig själv... eller ??

Passar iaf på att ge alla (tror ni är ca tre) läsare en jättestor Alla Hjärtans Dag Kram!!!
Och nu måste jag kila iväg och pudra näsan.... Daten ringde just på dörren.....


Kommentarer
Postat av: tinatoon

*Kom just hem med hela famnen full av vaser för att få plats med alla blommor som infann sig igår.*
Från hela östra Kreta. Och några buketter från Athen också. ;) Nu ska jag lyfta ur blommorna från hinkarna jag var tvungen o använda igår, o sätta i dem i mina 10000 nyinköpta vaser. Ciao!

2006-02-15 @ 15:43:44
Postat av: Milla

Lugn, lugn... en vacker dag så bara finns HAN där!!!

Kramizar Milla - som ska sniffa på valisarna nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback