Hur få tid att vara arbetslös???

Jag har inte tålamod för förkylningar. Särskilt inte nu!!! *Aatjoooo!*

Inte har jag tid att vara arbetslös heller...
Ska gå Kurs på förmiddagarna
Ska jobba x-tra på Bokrean (ser fram emot!!) 
Hotellet ringer och vill att jag ska jobba där (få se om förkylningen ger med sig)
Svenska Skidspelen går av stapeln snart och jag har lovat att hjälpa till.

och jag väntar på besked om ett jobb som jagat mig... den historien ska bloggas när jag vet om jag får det eller inte.

Ja inte är det lätt i Sverige där det inte finns några jobb.... 

*Aatjjjoooo*

Kommentarer
Postat av: Anna Z

Hoppas att du kan ställa upp och vara med under Skidspelen. Men får du jobb så är jag den som bara niger och säger grattis.
Men hur som helst så kan du ge dig på att du ska med ut och parta när det är skidspelen även om det blir på en onsdag.
Sen kan vi ju alltid åka båt ;).
Kramiz Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback