fan va det är KUL att jobba!!

inatt var en sån där typisk :-Äh jag är ju ändå arbetslös så jag kan sova imorrron natt.... så jag blev uppe alldeles för länge.... fem tittade jag på klockan sista gången. Sen försökte min älskling att öppna kartonger resten av natt/morronen, jag har tagit in ett par från mor och far igen som väntar på att bli uppackade och Panik är lite otålig, ibland påminner hon mig om Findus. *ler kärleksfullt*
Så det känns som att jag ungefär var femte minut har lyft huvudet och fräst:- NEJ Panik!, -FY Panik!, och NER Panik! Gullungen svarar alltid med ett förnärmat litet jamande och är tyst tills hon hör matte snarka igen....
När solen väl kommit så långt att den nästan nuddade min balkong hade hon lugnat ner sig och jag började falla i djupsömn.... DÅ straffades jag för att jag jagade rätt på mobilen så kvickt...
Det är ett av jobben och det är bara att släpa sig ur sängen och kasta sig på en buss ner på stan. In på affären och handlade frukost, en stor Pepsi och tre vaniljcremebullar och en Powerdrink.. borde hålla mig vaken till lunch iaf. Passade på att avnjuta en måltid från Restaurang Gyllene Bågarna när det var dags och den höll mig mer än väl igång till 1800 när jag kunde pusta ut på bussen hem igen. Att jag är trött nu är bara förnamnet.
Men nu råkar jag tycka att det är förtvivlat roligt att få jobba på just det här stället så.... det är värt att sitta och klippa med rödsprängda ögon framför skärmen just nu.

Imorron är en annan dag och då har jag lyckats pussla ihop två jobb så det är nog dags att gå och krama kudden.....
*gäsp* natti.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback