Vitt vin och Jordgubbar...

aaahh.... klockan är 21,50 ,sitter på balkongen, termometern visar +27C, temperaturen på vinet är betydligt lägre och jordgubbarna från mamma och pappa är lagom solvarma och exploderar av sötma när man biter i dom.
Well I think you get the picture!!

Sitter bland annat och beundrar mitt fina balkongbord som pappa snickrat åt mig och som kom på plats igår.... perfekt arbetshöjd (80cm) och sätter man en stol bredvid får man en helt vansinnigt bra avställningsplats för vinglaset. TACK PAPPA!!!

Har varit på släktsafari idag och hälsat på fastrar... kaffe och bullar i trädgården och en uuuunderbart god tårta.

Ja, jag kanske har varit jorden runt och sett en hel del härliga platser men säger ändå:
-INGET är som
SVENSK SOMMAR!!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Släktsafari??? Du GLÖMDE mig!!!!!!!!
Kramar!!! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback