Sju blommor...

Trevlig Midsommar alla som halkar in och läser min blogg!!

Själv har jag gett upp att fira sen flera år tillbaka... det regnar iaf jämt.Och iår var inget undantag. Men med lite vitt vin och en skön kväll ensam på landet så har det varit en ovanligt trevlig midsommar även för mig. Och när jag nyss tog en vända i trädgården och stängde till växthusen fanns inte ett moln på himlen. Svalorna for omkring och fångade mygg i den ljusa sommarnatten och katterna smög efter åkerkanten. 
Svensk sommar är vacker!!

Nu väntar sängen och blommorna ligger under kudden så det är bara att vänta på DRÖM-prinsen.

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Anna Z

Oki !! Missade det där med blommorna jag. Men kom det någon drömprins till dig i drömlandet då ??

Tack för en super trevlig och rolig fest.

Kramizar

Postat av: Micke

Inte regnade det här inte!
Vart har du rymt då som inte uppat på ett antal dagar ;)

2006-06-30 @ 20:25:46
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback