Surt sa Räven nr 2

Titti säger: Gott GottiGottgott.........
Ännu en trevlig surströmmingskväll hos mor och far och deras trevliga grannar!!

Tillbaka i stan och som vanligt lyckades jag "sno" med mig lite plantor. Tagetes och lite kryddor. Behöver snart bygga ut balkongen.
Syster och jag var ut och jagade murklor, syster hitta murklor jag hittade två fina stenar och lyckades få ihop en bukett med liljekonvaljer och lite tidiga sommarblomster. Nu står den på nattduksbordet och doftar underbart!! Såg att det växer Skvattram här i skogen så jag ska ta en vända och plocka in några kvistar till badrummet, älskar doften som påminner om barndomens vilda skogslekar!!
 
Panik sitter på balkongen och spanar efter räven vi såg häromnatten. Hare, Räv och Igelkott har jag sett här nu och ångrar verkligen inte att jag flyttade till utkanten av stan.

Nu ska jag städa en garderob, alternativt sätta mig i eftermiddagssolen på balkongen och läsa en bok.

Kramiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback