IKEA

ger väl ett livstecken ifrån mig och gör som Kära Kusin och visar vad jag fick skruva ihop idag:

Stol till balkongen, inget skruvande bara att fälla ut TACK för det....
Bord till balkongen, minimalt skruvande, bruksanvisning kändes överflödig men jag har träffat folk som hade misslyckats utan så okej då....fast... äh dom hade fan misslyckats MED bruksanvisningen oxå.
Kruka till balkongen, skruvande och svärande men nu står den där iaf, fast det var nära att den hamnat nere hos grannen ett par gånger i ren ilska.
Solmatta luktar hö men funkade utmärkt på Hawaii då ska det väl gå bra här oxå. Minnesnostalgi...

Sen blev det det sedvanliga : Kan vara bra att ha sakerna.... stekpanna, grytunderlägg (ska bara hitta grytan nu) Grillvante (eh... som att jag kommer att grilla) Diskställ (nu ska disken dresseras att hoppa dit bara) Tavelramar till toaletten, ja jo jag har tre kartonger hos mamma men vaddå.... Tidskriftsamlare, perfekt till Året Runt tidningarna *blinkar åt Tina* Gardinstänger, nu behövs en händig karl men dom var tillfälligt slut sa dom. Trädgårdstomta... får hålla koll på balkongen i väntan på min trädgård. Ljuslyktor till badkaret. 

Jaha... det var väl typ det... 
När det gäller skolan gjorde jag ett matteprov igår som jag skulle gjort förra fredan, det innebär att jag ligger en vecka efter med det jag ska prova på nu på fredag... suck.. och inte blir det bättre för jag fick klart för mig att jag missat inlämningsdatumet på Naturkunskapen med en vecka. Så nu sitter jag och svettas med arter och deras uppkomst, ska ha ihop fem sidor text till på tisdag.... och har redan kollat möjligheten att använda en sida till omslag, en till innehållsförteckning... fyrdubbelt radavstånd osv.... tyvärr är instruktionerna ganska glasklara: fem sidor text enkelt radavstånd......
 
hade varit enklare att fortsätta på linjen från svenskaarbetet: En gång skapade Gud Adam och sa att det här kan jag göra bättre och skapade Eva.. sen gjorde han alla djuren och alla växterna. Och dom levde olyckliga i alla dagar ända tills dom förstört jorden och utplånat sig själva!
The End! 


Kommentarer
Postat av: Milla

Aha, så du har oxå varit till Ikea o shoppat! Visst är det skoj!!!!
Får väl komma förbi och kika nån gång framöver - om du är hemma!
Kramizar!!!

Postat av: tinatoon

Ser trevligt ut på din balkong nu. Själv ska jag köpa utemöbler på Jysk efter donation av mamma. Känns jobbigt att köpa d själv eftersom ja snart ska åka så hon tyckte hon kunde slå till o sponsra två av sina barn med utemöbler på en o samma gång så att säga. =)

2006-05-14 @ 11:36:38
URL: http://tinatoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback