nåja... det är ju bikinisäsong snart

dubbelsuck... har legat magsjuk. Enligt böcker jag läser ibland ska man försöka hitta nåt positivt i allt. Har svårt att finna det positiva i magsjuka. Men jag gör ett försök och tröstar mig med att det snart är dags att välja, strand eller vass. Men då får jag väl nån på mig för att jag glorifierar kräkning för att gå ner i vikt eller nåt. Trippelsuck...  Stackars stackars dom som väljer kräkning som bantningsmedel.... nä då gå går jag hellre i vassen. Eller gör som jag brukar, ligger på stranden och struntar i vad folk tycker och tänker.
Nej, jag är inte fet, har ett par kilon på magen som ska bort för att JAG ska vara nöjd bara. Men jag såg det vidriga programmet på tv igår... kvinnan som blev matat av sin man tills hon vägde 375kg.... nån mer som såg och fasade?

Nä jag undrar bara en sak: Vad är det för FEL på människor???

nu ska jag söka igenom kylen efter choklad.... får väl köpa en större baddräkt med push in över magen el nåt... vem orkar bry sig? Som någon så klokt sa idag: Dagens I-lands problem.....

Kommentarer
Postat av: tinatoon

1. Jag har regelbundet umgåtts med feeders till o från sen jag var tonåring, o jag skyller min övervikt på d. Först va d X:et i 8 år, sen va d grannen, o nu senast va d Hitler-kostrådgivaren som vill att ja ska äta HELA tiden, hahaha.

2. Gör som jag gjorde ett år: Köp en baddräkt för gravida, den var lite snyggt rynkad över magen, hahaha! (Dock måste jag erkänna att jag fuskade o tog hjälp av en sömmerska o tog bort rynket o extratyget över magen, ville bara ha en vanlig baddräkt för den va så jäkla snygg. :D )

3. Lr gör som du brukar o jag med: Ligg på stranden o skit i va folk tycker. Du, har dom problem med mig o min övervikt, tja, synd för dom!!! :D

Postat av: Milla

Din stackare där, magsjuka är inge vidare - bortsett från nåt kilo då kanske....
Kramizar!!!

2006-05-17 @ 23:05:59
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback