Desperat Singel Söker

Ibland händer det saker i ens liv som normalt i undantagsfall endast ses på film….

Som igår när jag stressar hem ifrån jobbet och möter en ganska okänd individ av motsatt kön och individen vänder och kommer efter och stoppar mig. Han undrar om det är jag som är Jag, och jag bekräftar och undrar är det du som är Du? Skratt och löften om att gå och ta en öl ihop nån dag. Flinet från mitt ansikte försvann inte på flera timmar. Det HÄNDER ju liksom bara inte….


 Hur kom det här sig nu då undrar du….eller kanske: Hur fan lyckas hon… jo så här är det: Det verkar som att Kära Kusin börjat få lust att hämnas sin möhippa, en  kom ju undan genom att rymma och gifta sig i hemlighet så nu blir det väl etter värre för oss som är kvar. Så när söt singelkille kommer in på hennes jobb passar hon inte bara på att sälja varor, nädå hon tar tillfället i akt och säljer lite av sin : Mycket Desperata Singel Kusin (hennes formulering, inte min)… x-tra pris bara idag bara för dig!!

Ringer mig på kvällen och berättar vad hon gjort och resten vet ni….

 
Inte blir historien mindre dråplig av att hon berättar hela grejen för sin chef… som kontrar med att utbrista: - Men jag är också singel….! 

Ser redan annonsen på Tradera: Desperat Singel Säljes, något kantstött men i bra skick. Trasig avstängningsknapp men med flera års tjatgaranti kvar…..  

Kommentarer
Postat av: Kusin Milla

Du är väl för underbar!!!! Goa Kusin-Vitamin! *PUSS*
Men du, när ska ni ta den där ölen dårå......?
KRAMAR!

Postat av: Anna Z

Nu tar du den där ölen och gör något åt saken. Jag har nog min Micke jag.....

Du om jag inte minns fel...men hennes chef är väl inte helt fel.

Kramizar

2006-10-02 @ 23:36:45
URL: http://znuttiz.blogg.se
Postat av: Micke

Hur gick sökandet? ;)

2006-10-08 @ 14:39:32
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback