Blomvaser del två

Om någon orkat följa min blogg ända från början så kanske den personen minns förra årets blogg angående Alla Hjärtans Dag. Nåja den går att leta på för den som vill.

Har fortfarande svårt att få vaserna att räcka till och fick till och med lov att neka ett par blomsterbud idag som bara hade vanliga 10-pack rosor med sig. Har tryckt ner chokladaskar i alla grannars brevlådor och skänkt ett antal diamanthalsband till Röda Korset......  polisen ringde just och hade fått klagomål på gitarrkillarna som ylar under balkongen..*frustar av återhållen skratt* NÄÄÄ jag klarar det inte *asgarv* klart som korvspad att jag ljuger!!

Som vanligt står det en ensam bukett tulpaner på köksbordet och den romantiska middagen avnjöts i sällskap med Panik och tvn....

Nä döp om dagen till: Strö Salt i Såret för Alla Singlar-dagen istället......
behöver man en särskild dag för att visa sin sambo/make/pojkvän/maka/flickvän att man älskar densamme... då är det nog dags att dumpa....

Appropå dumpad.... jag blev Singel igen idag....

HAPPY VALENTINE!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Nämen, så tråkigt då!
Du får ta bila uppöver ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback