Det tar tid att hämta sig....

... från en redig 30 års fest.... och då menar jag inte pga av spritflödet, för det var inte så farligt.... vindunkarna tömde vi raskt dock. Så till slut kommer värdinnan och frågar snällt om hon får låna lite vin av mig. Eller... egentligen så kommer det fram en något suddig figur och talar så pass otydligt att jag måste stanna upp i mitt djupt koncentrerade försök att dansa lambada utan partner till Elvis: A little Less Conversation..... 
och försöka konversera med henne en stund... det visade sig att vinet var slut och gästerna fortfarande stod upp..... illa illa.... men vi styrde snabbt upp situationen med lite Aussie dricka. (jo jag var tvungen att återvända till Bo & Lage efter min lilla fadäs häromdagen, och den här gången gick allt bra och jag kom ut med klirrande påsar, tack och lov.. blev riktigt nervös där ett tag)

Men partyvan som man är så tar det sällan mer än en dag att hämta sig från ett party av den här kalibern.... 

Att däremot inse att att det är LILLASYSTERS 30års fest man firar.... det är ett hårt slag... har ju hört folk klaga över att deras barn växer om dom i längd... men att det även kunde gälla ålder hade jag ingen aning om.

I sommar firar jag iaf min 30 årsdag.... för tredje gången.... VÄLKOMNA!

Ps: jag fick faktiskt 30års present på festen jag oxå.... den ska jag avnjuta på balkongen när solen värmer... niger och tackar!


Pss: Är djupt impad över killen som var nykter och körde ... jag vet inte om jag pallat för det fylletjattret en hel kväll då könsfördelningen var minst sagt ojämn.... behöver knappast säga åt vilket håll.


Kommentarer
Postat av: Anna Z

Va ä dä du skä bju på i sommar på balkongen då ;) hihi

Kramizar

Postat av: Milla

Jag kommer oxå å smuttar på presentet i sommar på din soliga balkong!!!! ;)

Ja du, han som körde var duktig som stod ut så länge i hönsgården.... Men han fick desto roligare när han kom hem och frugan vinlgar runt i huset.... Hon hittade inte ens sovrumsdörren utan famlar på garderoberna... Men det var faktsikt väldigt MÖRKT! HAHA!
Kramiz vännen min!

2007-02-22 @ 14:26:18
URL: http://elmida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback