Finns det såna på Clas Ohlson?

häromdan var jag hem till en granne/vän för att tvinga på henne ett paket gratis frukostflingor, hon pluggar så det var inte svårt att pracka på henne lite gratismat *ler* (naturligtvis fanns det ett förbehåll i det finstilta... det märker hon *flinar* )
Hon berättade då att hon skaffat en utelampa med rörelsedetektor som lyser upp så hon nu ser när älskade kissemissen (supersöt men Panik är sötare) kommer smygande och vill in i värmen. 

Själv funderar jag på att skaffa mig en pojkvän med rörelsedetektor..... han ska lysa upp när jag är i närheten och rör honom.

Kommentarer
Postat av: Grannen/vännen

Hallå! Flingorna var helt ok, lite hårda sådär om man åt den direkt ur paketet, men efter ett par minuter i nån valfri yoghurt smakade dom kalas. Och dessutom är dom ju värsta nyttiga! :D
Då jag antar att dom inte är gjorda för att tjuvätas direkt ur paketet så får dom högsta poäng av mig. Jag fick lite ont i magen efteråt, men det tror jag enbart beror på att jag inte är van att äta KALLT sådär direkt på morgonen, brukar oftast dricka vamt te o så, det hade nog alltså snarare med yoghurten att göra, inte flingorna.
Tack för maten den var god, mitt på bordet stod! :D

2007-02-02 @ 20:25:23
Postat av: dizzy

Ha, d är bra m gratisflingor! dom var ju dessutom goda så... Tack T, kram Dizzy

2007-02-08 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback