Att hålla sina löften

Det går rätt bra med mina nyårslöften måste jag få berätta. Senast idag var jag på favvorestaurangen och klämde i mig lite hälsokost.

Och i fredags tänkte jag ta det lugnt men vaknade med orden: - ska aldrig dricka... ja ni vet... *s* naturligtvis hade jag varit på köttmarknad.

Igår klämde jag i mig en jätteladdning grönsaker... sköjde ner med rostlösningsvätska.

Inatt hade jag en jätteskum dröm om en urgullig nyfödd bebis som kunde prata..... va sjutton, tickar klockan eller vad är det frågan om???
Men när jag vaknade kunde jag glatt konstatera att jag iaf inte behövde gömma några telefonnummer *ler* och adressen präntade jag noga in i honom så nu får vi se *skrattar*

Nu ska här jagas Mucklor tillsammans med Panik. Har insett att det är överkurs att känna till Fripplarna...

Kram På Er!!


Kommentarer
Postat av: Anna Z

Det är nyttigt kolesterol eller hur det nu stavas i onytig mat typ Restaurang Gyllenen Måsen.

En bebbe oj oj oj undra jag vad det undermedvetna vill säga dig.

Tangentbordet fungerar fortfarande trots grogg.

Kramizar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback