Orkar ni en till?

surströmmingsblogg alltså...

Jag orkade iaf flera stycken strömmingar i onsdags då vi hade årets fjärde ätning... Pappa dök upp från sin rundtur i USA på tisdagen och var duktigt trött på hamburgare så vi bestämde oss för att äta lite riktig mat *ler*

 

För övrigt har jag sökt jobb i Fjollträsk. Känner mig duktigt kluven i huruvida jag vill ha det eller inte... tror absolut jobbet skulle passa mig jättebra men att leta bostad i storstan känns mindre lockande. Sen är det ju min sambo som ställer till lite bekymmer också...vet inte hur det skulle funka att ta med henne. Och när hon ligger bredvid mig i sängen och har sin lilla tass i min hand och bara ligger och tittar mig djupt in i ögonen.. då KAN jag inte tänka mig ett liv utan henne. Nåja, allt det där får lösa sig när det är dags, allt sker av en mening sägs det ju. Hoppsan, man kanske inte ska delge sina tvivel om arbete i en blogg... med tanke på killen som hade en tjej som helst inte ville att han skulle få ett jobb han sökt på annan ort och där företaget fick nys om hennes blogg... HUR i hela helvetet dom nu lyckats med det liksom. Nån som vet?

 

Skurning av badrum står på dagens -att göra lista... fy vad jag avskyr kalkavlagringar och även om det är snyggt så gillar jag inte att jag har helkaklat badrum vid såna här tillfällen.

Nåväl, blir väl inget gjort så länge man sitter här, bara att kavla upp skjortärmarna och ta tag i skurborsten.

 

"Hemligheten med att umgås med damm består i att inte störa det"
                                                                                         (okänd)


Kommentarer
Postat av: Kusin Milla

Men hallå, alltså vaddå???
FJOLLTRÄSK!!!!! Inte kan du väl lämna Dalarna...?
Hoppas det är nåt skojsigt jobb och att du får det!!!
KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback