Sanndrömmar, Panik och Mors Dag

Mina sanndrömmar är inte särskilt spännande. Har hittills lyckats få reda på ett snedsteg i ett förhållande och ett par andra saker men aldrig nåt revolutionerande.
Så inte denna gången heller, när jag häromnatten drömmer att jag träffar på en kusin i baren på köttmarknaden. I drömmen är han visserligen där och väljer barnvagn vilket kanske kan verka lite underligt. Men visst springer jag på nämnda kusin (som jag för övrigt nästan aldrig ser) IRL i nämnda bar igår..... Barnvagnen i drömmen får sin förklaring när jag frågar när han ska bli pappa och han berättar att det är sex veckor kvar nu. Jag frågar om dom vet vad det ska bli, och han lyser upp och svarar Jaaaa!! och sen kommer det: - Det blir en BEBIS!!! Jaja.. jag vet... frågar man dumt så....

Älskade Panik fyller 7 idag.. Grattis vännen!!! Älskar dig så himla mycket och är så tacksam för att du finns hos mig!

Ett lika stort Grattis till mamma på Mors-dag, passade på att åka ut redan igår och ge henne lite presenter. En ny fågelbok eftersom hennes gamla har funnits längre än mig.... och är mer lösbladssystem än bok numera. Och så fick hon en nyutgiven bok om dagfjärilar i Dalarna/Gästrikland. Hon tackade genom att bjuda på kaffe och en görgod Blomkålspannacotta, så jag tror nog att gåvorna var uppskattade.

Fjollträsk har jag inte hört något ifrån och kan väl hålla med några om att det inte går att flytta dit,
har istället nya erbjudanden till USA, CA, LA, OC..... vem vet.....

*nynnar på ledmotivet till tv-serien OC* "californiiiiaaa... here we coooome...."

Kommentarer
Postat av: Kusin

Haha, ja de ska få en bebis! Bra svar tycker jag!
Kram!

Postat av: Anna Z

Sanndrömmar det har du aldrig berättat att du har *L*. Så Panik är nu hela sju år jösses vad tiden går fort. Fast vi blir visst bara yngre visst var det så *asg*.
Kramizar

2007-06-02 @ 22:11:29
URL: http://znuttiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback