Födelsedagspresent

Jodå, jag fick en i Lördags. Och det gör inget att jag fyllde år i Juni. Det är som med lönen, jag tycker inte att jag får för lite i lön, bara alltför sällan. Samma sak med presenter *ler*
I alla fall så fick jag ett underbart fint vinglas av en underbart fin vän! Jag äger faktiskt inga "riktiga" rödvinsglas, tro det eller ej. Jag talar om såna där STORA glas där man nästan får rum med hela flaskan och slipper alla sulliga rusningar till köket för påfyllning. (jo jag VET att man inte ska fylla upp dom, men vadårå, man ska säkert inte använda sugrör heller?)
Nu fick jag iaf ett och det har dessutom blivit graverat med mitt namn... fattar ni va tjusigt?

Nu saknar jag bara lite rödvin så ska jag inviga det nån kväll.

Tusen tack vännen, du vet vem du är!!

Kommentarer
Postat av: Eric

SUGRÖR ...???!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback