Framtidsvision

Idag såg jag en äldre man med dödskalletröja på sig. Min första reflektion var : men för sjutton, bli vuxen! Sen såg jag en tydlig bild av mig själv som 84-åring där jag sitter och klipper av svansen från min korta leopardklänning som förvandlades till maskeraddräkt för några år sen. Sen kastar den 84-åriga Luringen tygöronen i papperskorgen och går ut i dagrummet på ålderdomshemmet och dansar Lambada med dom unga skötarna. *skrattar* Och då jag ännu inte lyckats producera några barn så ser det ut att bli ganska få barnbarn också. Men nån sänggrannes barnbarn kommer förmodligen att övertalas att smuggla in Tequilaflaskor som jag ska gömma i tvålbehållarna vid handfatet på toaletten.  

Jag HATAR Jante, ändå faller jag dit gång på gång....
Det är inget fel på dödskalletröjor oavsett ålder (enligt mig är dom iofs fula hur som helst, men men..)

och nu ser jag verkligen fram emot att fylla 84!!!

Kommentarer
Postat av: Duperad desillusionerad dalkarl

Jättekul tjej. På riktigt alltså (!)
Yeap! Can´t wait to turn eighty !!!
O du har rätt, alldeles för lite presenter för sällan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback