Drömtydare

här har ni som kan nåt om symboliken i drömmar något att bita i:

Jag plockar kantareller i sumpmark i skogen, det växer både gula kantareller och trattkantareller på samma ställe. En DUVA går omkring och äter upp kantarellerna som jag ska plocka. Sen går jag hem och försöker springa när jag känner mig jagad.... ni vet att man inte kan springa ifrån nåt i drömmar va? Det är som att kämpa sig fram i sirap. Nå iaf, jag vänder mig således om och inser att jag är förföljd av en svart katt (stor) Jag inväntar den och ser då att det är TRE katter... en svart, en svart/vit och en tabby..... Dom svarta sätter sig och tittar på mig och tabbyn störtar fram och biter sig fast i min fot (höger om det har nån betydelse)
Jag vaknar....

Alla tolkningar mottages tacksamt! Särskilt om den kantarellätande duvan.....

Kommentarer
Postat av: Kusin

Hm.... och detta skrev du den första april???! *haha*
Jaaaaaaaa du, alla har vi knasiga drömmar.....
Men det är ju bättre att drömma om svampätande duvor än att man kissar i Ruptjärn ;)
KRAMAR!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback