Riktiga män fjollar inte med blommor!

Att tänka till när man ger en present är klokt.
Jag har fått blommor av killar, oftast rosor och det är rart. Men hade man intresserat sig för mig hade man bytt ut dom mot Rosa Sinensis.... Nej jag är INTE otacksam.... klart som korvspad att jag blir glad för rosor (Har ni tänkt på att korvspad sällan är klart?)

Jag har även fått choklad och smycken, och blivit glad för det... lite gladare för chokladen än för halsbanden faktiskt. Jag håller liksom inte med om att kvinnans bästa vän är pressat kol.

Killen som gav mig en flaska Cougar Bourbon i födelsedagspresent i Australien hade tänkt till... men och andra sidan... SÅ mycket tankeverksamhet lär väl knappast ha krävts för att lista ut den presenten  *skrattar*

Men IDAG blev jag genuint superglad när telefonen ringde och jag kallades ner på parkeringen för att få en present.
Ut ur bilen kliver en good looking guy med en vit plastpåse i handen... påsen är något kletig och luktar rå fisk.
VAD tror ni man kan ge mig som får mig att hoppa högt av glädje? VAD tjatas det mest om på dom här bloggen?

Jodå, i påsen ligger två stycken plåtburkar..... om man öppnar burkarna (förslagsvis utomhus) kommer det att strömma ut väldoft bättre än någon Chanel no 5!
Killen har varit på tur uppåt i landet och hittat på ett litet exklusivt surströmmingsställe och lyckats få med sig två burkar från deras produktion. Och dom fick JAG.... eller ja, med nån liten kommentar om att mamma och pappa skulle få vara med och dela också. Men jag ser inte det som nåt problem, nu gäller det bara att hitta en dag som passar för att avnjuta läckerheterna.

Det kommer förmodligen bli ätnng nr 11..... den tionde ätningen för året gjordes den 10/ 7....

Undrar om jag är den enda i världen som tycker det är romantiskt att få surströmming.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ta mig tusan du är nog den enda hihi.

Åter till hajen....

Kramiz

Postat av: Karin

Jag förstår dig

kramar

2008-07-23 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback