vem är skyldig mig en surströmming?

Jodå, alla fyra tomatfröna som jag petade ner i efterhand har nu stuckit upp ur krukan. Visst är man väl dutti??
Det har dessutom kommit upp två stycken i julgruppen som stod i närheten när jag höll på att plantera.
I den julgruppen växer nåt mer som jag inte vet när eller hur eller vad jag petat ner där..... spännande *skratt*. Kan inte alls komma på vad det är för nåt men brukar ju peta ner kärnor lite här och där när andan faller på och sen glömmer jag bort det, så förvånad är jag inte.
Hibiskusarna skulle ha klippts ner för längesen men nu har den ena börjat blomma... och jag KAN inte knipsa av den då. Men så fort den blomman vissnat så ska jag ta fram min fina sekatör som jag fick i julklapp av pappa för några år sen.

Det finns så mycket jag vill göra, men jag kommer inte igång.....

Energifrön är vad jag behöver och en STOR kruka till dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback