1 år i storstan...

Idag 11/8 2009 har jag jobbat ett helt år på "nya" jobbet. Det innebär att det är 1 år och 1 dag sen jag flyttade ner och blev fjollträskbo. Och har jag ångrat en enda sekund? Svar: rungande NEJ!! Jag har sagt det förut och säger det igen.... det här är nog ett av de bästa beslut jag tagit i livet. Det är galet när man varje dag när man vaknar och det är arbetsdag faktiskt kan gå upp och se FRAM emot att få komma till jobbet. Det finns ups and downs på mitt jobb med, men summa sumarum så älskar jag det till 110%!!!

Jag bjöd kollegorna på bullar idag som tack för att dom stått ut med mig *ler*

Kommentarer
Postat av: Pappa Sven G

Toppen att Du trivs - botten att Du är så långt borta.Vi får bjuda på surströmming varja lördag - året runt.

Åsså tycker jag nog att jobbkompisarna ska bjuda på bullar. Nästa gång!!

2009-08-14 @ 08:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback