7 ett lyckotal?

I många kulturer är nr 7 sett som ett lyckosamt tal... så visst blev vår 7:e surströmmingsätning helt underbart lyckad!! Många glada och trevliga grannar och vänner kom och åt och trivdes. Och en bror satte sig i rosbusken, en bra fest helt klart! *skratt*

Ja faktum är att den blev så bra att jag bara åkte hem för att jobba några dagar därnere i söder och sen tog tåget upp till dalaskogen igen för att göra slut på ett par överblivna burkar.

Men först en tur i skogen och jaga blåbär... man behöver inte smyga lika mycket på dom som på kantarellerna.

*Ut i skogen ska jag gå... trallala alal lalalallala*

Kommentarer
Postat av: Skåningen

Hej Titti!

Det verkar vara mycket surt i ditt liv just nu ;-).

Jag har tittat/läst igenom dina bloggar. Det verkar som om du verkligen har hittat rätt i staden och funnit balans. Det är du värd och jag glädjs med dig.

Ta hand om dig och hälsa familjen, om de minns mig ;-)

S.

2009-09-11 @ 20:33:07
Postat av: Titti

Tack S! Och dom minns dig ler skulle du komma till huvudstaden hör du väl av dig???



Kram!

2009-09-20 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback