Julafton 2009

Sitter på ett tåg och ser hur skymningen sänker sig över världen. Blåskymning....
Det har snöat bra senaste veckorna och för första gången på länge ser vi en riktigt vit jul. Det är så det ska vara! För övrigt längtar jag som vanligt lite extra till Sydney den här tiden då jag minns julaftonen 2004 med pizza, vitt vin på dunk och stulen julgran (nä det var inte jag som var tjuven) en av dom bättre julaftnarna ... inte en enda sekund av hysteriskt julklappsletande eller pepparkaksbak.
Jag är ingen julmänniska....

MEN , jag vet att när jag sitter vid julbordet och äter av all god julmat... DÅ.. då tycker jag att julen är ganska trevlig ändå... och jag är ju barnsligt förtjust i julklappar... så .. okej:

GOD JUL!! önskar jag mina kära läsare (fortarande 5 tror jag)!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

God Jul på Dig själv och jag tror mest på Dina sista rader - men visst kan jag tänka mig ett Sydneybesök. Men först "Route 66" och några platser ytterligare. Välkommen hem till sjuttonde strömmingen Pappa

2009-12-25 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback