En sanndröm jag borde lyssnat på

Imorse drömde jag en sån där otäckt verklig dröm igen. Den här gången försökte jag ta mig till jobbet men kom inte i tid, sprang fram och tillbaka och glömde saker hela tiden som gjorde att jag måste tillbaka till ursprungspunkten. Hela tiden blev jag senare till ett frukostmöte som skulle hållas på jobbet och jag blev mer och mer hysterisk och frustrerad. Men som med alla drömmar så brukar man vakna till sist.

Tyvärr visade sig drömmen vara sann, jag vaknade kvart i nio..... klockan nio skulle mitt RIKTIGA frukostmöte börja på jobbet. . Jag bor dryga milen från jobbet, med ett byte mellan buss till tunnelbana för att komma fram till arbetsplatsen.

09.28 stämplade jag in på jobbet

DAMN I`M GOOD!!

(eller bara galet trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback