Världens vackraste ...bil


Förstår absolut inte vad det är för överraskande med resultatet. Istället för att besvära en massa designers hade dom kunnat fråga mig direkt. Fråga bara väninnan som var med på stan och förtvivlat spanade efter vilken karl jag plötsligt stönande dreglade över vid vägkanten.... hon lappa nästan till mig när hon insåg att det var en bil.... världens vackraste!! *skratt*


Här är världens vackraste bil

Uppdaterad 2009-02-09 10:22



Ingen supersportbil utan en fransk herrgårdsvagn. När 20 kända bildesigners fick utse världens vackraste bil föll valet på Citroën DS.
Det är tidningen Classic & Sports Car magazine som tillfrågat 20 bildesigners om vilken bil de tycker är den vackraste. Och svaret blev, kanske lite överraskande, Citroën DS, rapporterar dn.no.
http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3Fstat%3D0%26ArticleID%3D2009/02/06/323282

Kommentarer
Postat av: Anna Z

Nä ve och fasa den bilen är tusan inte världens vackraste snarare världens styggaste garv. Tacka vet jag en gammal jänkare.



Kramiz på dig Å du kul att se att du bloggar igen

Postat av: Batman

sant paddan är häftig bil

2009-02-13 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback