Tankar

Har en skön Söndag i soffan.
Städade lägenheten igår så jag har egentligen inga måsten mer än att jag borde plugga lite teckenspråk och skriva en krönika....
Låter tankarna komma och gå som dom vill och försöker vara lite mindful (det är ju så modernt att vara sån nu *ler*)
Funderar mycket på Skottland, får ibland perioder med en oerhörd längtan dit, det är något där som drar och kallar. Få se om jag kan ta en tur dit i slutet av sommaren eller om det får vänta till nästa år.

Men just nu ligger det en bok bredvid mig som kallar känner jag, den handlar om Australien och Cornwell... två andra favoritställen i världen.

 


Kommentarer
Postat av: jenny - Vinn barnkläder värde 1000 kr !!

Titta gärna in och var med och tävla om barnkläder värde 1000 kronor på min blogg



http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html



Kram Jenny

2010-05-19 @ 23:02:16
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback