G (alna) O (nda) D (agar)-J (äktas) U (nder) L (idande)

Jag vet... jag envisas varje år med att ondgöra mig över julen och klaga högljutt över hur mycket jag inte tycker om den och att jag helst av allt hade velat sitta hemma i min beiga soffa med en pizza och titta på mina vårgardiner (våga vägra julpynt!!)

Och sen sitter jag ändå här och bloggar om hur underbart härligt det är att få fira den där julen tillsammans med nära och kära :-) men jag har alltid varit något av en dubbelnatur. To know me is to love me ;-)
Sen jag flyttade till storstan har jag skapat en ny tradition med att tjata till mig ett arbetspass på julafton, sen får jag skutta iväg några mil norrut och hamna hos kära bror med familj. Och apropå debatten om kaoset hos SJ: mitt tåg avgick i tid och tuffade på som det ska och kom fram i tid ;-) Och det är inte tur, det är ren skicklighet *s* (knackar mig nu i huvudet (tar i trä) och hoppas att det går lika smärtfritt i nyårstrafiken)

Idag är en soft dag och vi inväntar ytterligare lite släkt för att äta mer härligt god julmat :-)

God Fortsättning mina trogna läsare (3?)!!

ps: årets julklapp blev återigen Mannerströms svarta!!! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen välkommen hem. Kan hjälpa dej med julklappen. God fortsättning på julen.

2010-12-25 @ 22:19:32
Postat av: Millah ♡

Du å min syster Sofia kanske ska husera ihop på jul.

Hon vägrar fira å sitter hemma å ugglar :O)

Kramar!

Postat av: pappa

Hej

Allmänt glad åt att Du skriver små notiser. Fortsätt!

M V H

Pappa

2010-12-27 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback