Happy New Year!!!

Men Nyår gillar jag, god mat och bubbeldricka i mängd. Och så kan man sitta och drömma om alla nyårslöften man ska avge och det där hälsosamma året som ska komma.... när man inte vaknar på söndagen med ett ångestfyllt stön "jag ska aaaldrig dricka sprit mer" och joggningen och träningen och salladerna och...
Vem försöker jag lura?
2011 kommer att bli som alla andra år i raden.... men fyllt med nya varianter på gamla teman.

Det intressantaste jag står inför är om vandringen i Spanien blir av, eller om jag skjuter upp den ett år och åker till Skottland och tittar på Tatoo istället, vi får se.

Nu önskar jag alla mina läsare ett Gott slut och God Fortsättning på det nya året!!!

Jag kommer att fortsätta blogga... mer eller mindre ;-)
DET är iaf ett löfte jag tänker hålla!!





Kommentarer
Postat av: pappa

Det räcker med ett: Ditt löfte att fortsätta skriva. God fortsättning 2011 och välkommen till årets första eller julens sista julafton tredje januari 2011

Pappa

2011-01-03 @ 09:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback