Midsommarafton!

Att försöka med blommor under kudden på den gamla midsommarnatten visade sig bli ganska rörigt.. det var folk och fän som sprang omkring i mina drömmar hela natten.. inte gick det väl att urskilja Prinsen där inte ;-)
Nu ligger 7 nya sorter under dunen och väntar på att jag ska slå ikull få se om det blir glesare i leden inatt. Att jag har feber kan ju kanske ställa till det i synopserna förstås.

Några älvor är inte ute och dansar inatt, men så har midsommaraftonen i år inte bjudit på något traditionsenligt regn heller. Igår kväll var känslan av magi dock så stark så man nästan kunde ta på den.

Den här tiden på året önskar jag att jag kunde vara vaken dygnet runt!! Sen gå i ide i oktober och vakna i maj... vilken lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback