Majsnö?

Det diskuteras hejvilt på Facebook huruvida det är snö eller hagel som ramlar ner från skyn i början på Maj. Mig kvittar det lika då jag vaknade med en stark känsla av att vilja stanna under täcket hela dagen i morse. Och så har jag gjort också, jag har laddat upp med massor med olästa böcker och plöjer igenom så mycket jag hinner. Däremellan proppar jag i mig oförsvarliga mängder socker. Socker är balsam för själen.

Kom att tänka på en sak jag läste på en klasskompis anteckningsblock en gång på gymnasietiden:

"-Om dina problem går att lösa, varför oroa dig?
-Om dina problem INTE går att lösa, varför oroa dig?"

Nåt som inte oroar mig är att jag ska få slut på läsning *skratt*

Maj har börjat med snö och jag vänder blad.....

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker jag du ska skriva in i din

anteckningsbok. Jag ska nog skriva in det i min.

Kram mamma

2011-05-04 @ 19:50:45
Postat av: pappa

Håll dig frisk! Vi måste ta fjärde ? strömmingen för året om vi ska nå över tidigare toppnoteringar med 17

Åsså planterar vi i alla krukor - önskar att du kunde vara med

Hälsar

Pappa

2011-05-06 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback