Nytt år nya drömmar

2012.... och nyårslöftena hålls ganska bra än så länge, men dom brukar ju göra det första veckan :-) tror jag fick ihop 17-18 stycken till slut... men vem räknar, det är reslutatet i december som ska betyda något.

vilka dom är? nä, det är mina löften att bryta.. du får hitta på egna!! Men okej jag kan ju avslöja att jag avgav det mest klassiska av dom alla och trots att det skramlar runt 8 cancerpinnar i jackfickan så har jag lyckats låta bli dom både i stressiga situationer och uttråkade..... än så länge.

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej och tack för visiten och presenter.

Visst vore det väl skönt att städa bort rökandet. Pengarna kan du ju använda till nästa solresa.

Ha det - vi ses

Pappa

2012-01-09 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback