Det finns en läsk....no names mentioned

MEN.... deras nya kampanj är att sätta namn på sina läskflaskor... vanliga svenska namn... och ett och annat trevligt ord som: Sommar, Sol och Kompis.
Kul... verkligen, jättebra, rolig idé, OCH SÅ INÅT H-VETE jobbig för nån med redan grav beslutsångest bara det gäller att välja kokt eller grillad i korvmojjen!!! Sen frågar dom dessutom: -Ketchup eller Senap eller både och? GAAAAH!!!!
 
Så där stod jag, sugen på läsken.... och valde... och valde... och ville just då inte dricka läsk med det eller det namnet... eller det.... och förra gången såg jag en flaska med SOMMAR.. DEN vill jag ha... varför är DEN slut? Nä då ska jag inte HA nån!!! Stegade surt iväg till juicedisken istället... och väl där blir  jag ännu surare för det ÄR ju ändå läsken jag vill ha. Tiillbaka till flask-kylen och inser att... tjohooo.. det står ju ANDRA namn bakom första raden... välja, välja välja... AHA... där.. killen som är så söt... HANS namn står näst längst bak och det bara måste ju vara ett tecken ;-) nöjd och glad iväg till kassan. (där jag bara tvekar en liten stund över: -vill du ha kvittot?)
 
Så tack för en kul kampanj... men snälla.. nästa gång kan ni väl bara måla flaskorna rosa... eller gröna... eller förresten BLÅTT är fint... eller gult.. eller...... ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, just de. Dixie eller Royal????? Expressen eller af........ Kul att se Tittiluringen igen i alla fall.

2013-06-08 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback